پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

مامانی

1393/3/20 0:52
نویسنده : خودم
232 بازدید
اشتراک گذاری

آخ که فدات میشم پسر خوشگلم

بعد از کلی تلاشو پشتکار موفق شدی بگی مامانی

وای خدایا چقدر شیرین گفتی یه مدت میگفتی مامایی چون میگفتی بابایی اینم

پشتش تهشو عین هم میگفتی ولی از دیروز تا حالا یکسره میگی مامانیییییییییییبغل

چشم تو چشمم میشی و با نازو ادا میگی

هیچوقت توی گفتن کلمه ها وادار به گفتنت نکردم

خودت اینقدر تکرار میکنی تا به نتیجه برسی مث گفتن عمو مجید که مابین حرفای

منو عمو مجید وقتی صداش کردم گفتی مجی.منم گفتم پرهام جون عمو مجید .

نگو مجید

بعد ظهر که اومدیم خونه دیدم هی داری توی خونه واسه خودت تکرار میکنی عمو

مجی عمو مجی  عمو مجی

گفتم چی پرهام؟تعجبگفتی عمو مجی.فدای پسر حرف گوش کنم بشم من.آخ

که چقدر شیرینی پسسسسسسسسسسسسسر.هلاکتم.

نفس زندگی مامانی،

دوستت دارم بیشتر از اونی که بتونی درکش کنیمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)