پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

سال نو مبارک

1393/1/14 15:51
نویسنده : خودم
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت 

یه سلام با عطر و بوی بهاری.

سال 1393 هم اومد و تو  پسر یه دونه ی مامان

شانزدهمین ماه زندگیتو سپری میکنی و من و بابا هم خوشحالیم از با تو بودن.از

نگاه گرمت.از تایید کردنت که دلمونو به عرش میبره.از بله و نه گفتنات که یه دنیا

حرف توشه. از قرار معلوم تصمیم گرفتی توی سال جدید اصلا نشینی.چون همیشه

ی همیشه راه میریو راه میری به خاطر همینم تموم عکسات

واستادی.پرهااااااااااااااااااااااام چطوری بگم دوست دارم   چطوری بگم

عاشقتتتتتتتتتتتتتتم.خدای خوبم  خدای مهربونم بی نهایت

شکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککر.امسال مامانی به

یمن نفس گرمت که همراهمون بودی،برای اولین سال خودم سبزه گذاشتم و به

پیشنهاد بابایی عدس گذاشتم.از اونجایی که عاشق عدسی هر جا عدس ببینی

میگی عَدَ و از وقتی خیسشون دادم  با همدیگه آبشون میدادیم و همش گفتی

مامان عَدَ منم میگفتم آره پسرم عدسه.تا اینکه سبز شدو بلند شد و توی این عکس

هم که لحظه سال تحویل گرفتیم داری میگی عد.هر خونه یی سبزه دیدی تند و

سریع گفتی عد.حالا هر چی که بود به چشای خوشگلت عدس میومد.آخ که هلاکتم

پسر.روی تبلیغات پل هوایی دور بر گردون هم سفره هفت سینو سبزهو ساعته تا

میبینی میگی عَدَ.اولین بار این تبلیغو یه ماه قبل عید دیدی با دیدن ساعت هی گفتی

بابا  دِک.بعد چند روز بابا ساعتو اون بالا دیدو متوجه شد و گفت پرهامی ساعتو میگه

که اون بالاست.آخ که فدای توجه ات بشم من

اینجا هم با دیدن ماهی ماهی شدی.لباتو مث ماهی کردی

همیشه خدا بخند مادر که ما هم با قهقهه هات مدهوش میشیم


 ایشالا که سالی که پیش رو مونه یعنی سال 93 سالی پر از شادی و تندرستی

باشه .هم واسه ما و هم واسه همه ی بابا مامانای دیگه. همیشه ی خدا بخند

تا دنیا به کامت باشه نفس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ابجي سجا
16 فروردین 93 16:14
الهییی عزیزم دوستت دارم پرهام جووون منم همینطور