پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

باز آمدیم...

1394/8/3 12:54
نویسنده : خودم
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت عزیزکم

بعد از یه غیبت طولانی اومدم تا از لحظه های شیرین با هم بودن بگم .قبلا که

کوچیک تر بودی بیشتر  می اومدم و تازه شاکی میشدم از مامانایی که بچه

هاشون اندازه الان شما هستنو کلا وبلاگو تعطیل کردن.یه اشتباه بزرگ  و

قضاوت غلط. چون الان که توی موقعیت اونا هستم کاملا درک میکنم که واقعا

سخته.

یعنی اصلا نمیرسیم که بیایم حتی اگه دلمون بخواد بیایم و از لحظه لحظه

بودن و نفس کشیدن بگیم که ثبتش خالی از لطف نیس.

پرهام قشنگم الان که دیگه به امید خدای مهربون کمتر از دو ماه دیگه

سومین سال زندگیتو سپری میکنی،میفهمم که مادر بودن یعنی یه

دلهره ی غریب یه حس عجیب یعنی هر لحظه نفس کشیدن با یه قلب و دو

بدن.عاشقه لحظه لحظه با تو بودن هستم.خدارو شکر میکنم که هستی و

شدی نفس زندگیمونبوسمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)