پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

سفرِ پائیزیِ دلچسب

1396/7/15 13:41
نویسنده : خودم
518 بازدید
اشتراک گذاری

پائیز امسال ما شروع شد با یه سفر دلچسب دیدار با امام غریب.محبتضامن آهو

۸ سال منتظر این سفر بودم و قبل آمدنت نیت کردم که باهم به پابوسشون بریم.دو ماه دیگه ۵ سال از نیتم میگذشت.خوشحالم و روی ابرا سیر میکنم.خدای ممنون که مارو لایق دونستی که این روزها و شبهای عزیز کنار پنحره فولاد و این مکان مقدس باشیم.من ایمان دارم که دو دست نداشته ی ابوالفضل بزرگترین گره هارو باز میکنه.ممنونم سیدالشهدا ممنونم حضرتابوالفضل دو رکعت شکرانه ام امیدوارم قبول واقع شده باشه.از صمیم قلبم معتقدم هیچ وقت دیر نمیشه چون خدا همیشه حواسش هست.سلامتی و آرامش همیشگی زندگیمون تنها خواسته یی بود که به زبون آوردم.امام رضا هنوز هم بغض وداع روز آخر تازه ست .امیدوارم دیدار مجدد به زودی محقق بشه.هنوز هیچی نشده بی نهایت دلتنگتم😍😍😍😍😍

زیارتت قبول پسر جانم😍😘😍😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)