پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

برای پسرم...

1393/1/14 16:31
نویسنده : خودم
237 بازدید
اشتراک گذاری

 مرد کوچک مادر

 فدای قد وبالایت  

خوب به حرفهای مادرت گوش کن  

حرفهای شاید تلخ و سنگینیست      

 اما باید از همین بچگی ات برایت بگویم تا در آینده

 آماده باشی برای مرد شدن  

 تو قرار است مرد خوبی شوی    

 مرد خوب بودن کار سختیست    

اینکه قوی باشی اما مهربان    

صدایت پر جذبه باشد اما نه بلند  

 اینکه باید گلیم خودت را از آب بکشی بیرون    

  و مهمتر اینکه باید تگیه گاه باشی    

  عزیز دل مادر

 تکیه گاه بودن سخت ترین قسمت مردانگیست

اول از همه باید تکیه گاه خودت باشی 

و بعد عشقت

عشق چیز عجیبی نیست

حسی ست مثل موقع هایی که صدایم میکنی: مادر

و من میگویم : جان مادر

و به همین مقدسیست

عاشقی را کم کم خودم یادت می دهم

لا به لای حروف الفبا و اعداد

خودم عادتت میدهم به گفتن دوستت دارم

گل خریدن

قدم زدن

و غافلگیر کردن

مثل همین کاری که برای تولد پدرت کردیم

پسرم

بزرگ شدن جدیست، مثل همین بازیهای بچگی ات

اما به مادرت اطمینان کن

من خیلی قبلتر از به دنیا آمدنت

خودم را برای بزرگ شدن تو  آماده کرده ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم ( مامان ماهان )
16 فروردین 93 11:34
سلام شیما جوون . سال نوی شما و خانواده محترمت مبارک باشه . چه حرفای رمانتیک و عاشقونه ای با پرهام جوون زدی چشام پر از اشک شد به خدا . خدا پرهام جوون را برات حفظ کنه و سال 93 سال خوبی براتون باشه پر از شادی و سلامتی و عشق . اگه اجازه بدی میخام از حرفات کپی بردارم و تو وبلاگ ماهان هم بزارم چون واقعا حرف دل منم بودن . قربونت مریم جونم.همینطور سال خوبی واسه شما باشه.نه بابا اختیار داری
ابجي سجا
16 فروردین 93 16:14
خدا باشد نگهدارت عزیزم به وقت غصه ها یارت عزیزم گل لبخند باشد بر لبانت دعای خیر من پشت و پناهت مرسی آجی مهربونم
بابای پرهام
17 فروردین 93 9:59
قربونه عشقه خودم برم که بهترین مامان دنیا برای نفس زندگی ماست فدای جفتتون
باران قاصدک
18 فروردین 93 17:17
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری کوچولوی خیلی خیلی ناز و دوست داشتنی خدا برات نگهش داره خوشحال میشم اگه به وبلاگ من و دخترام بیای عزیزم
مامان كياراد
21 فروردین 93 11:04
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر آرزو ميكنم روزهاي خوبي را پيش رو داشته باشيد دوست من....