پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

پرهام و گردونه

1392/8/17 19:15
نویسنده : خودم
720 بازدید
اشتراک گذاری

یه قرعه کشی های ماهانه هست طرف فامیلای پدری بابا محمد. که هم همه

فامیل ماهی یه بار هم شده همدیگه رو درست و حسابی می بینن و هر ماه خونه

یکی برگزار میشه و هم قرعه کشی پولیه که هر خونواده ای یه سهمی داره.در کل

خوبه. واسه شما که عالیه . خدا نکنه گردونه بیاد وسط. آخرین قرعه کشی خونه

عمه بود اینقدر خوابت میومد که نگو همه چیزو واسه خوابت آماده کردم اما تا صدای

گردونه رو از دور شنیدی پا شدی رفتی سمت در .منم دلم نیومد که نبینی. خیلی

دست و پا میزنیو هیجان به خرج میدیو خیس عرق میکنی خودتو منم میخام دورت کنم

اما نمیشه.اینم جنابعالی وقتی گردونه رو میبینی و از خود بی خود میشی

 

بابایی هم طبق معمول هواتو داره

 

طاها کنارت نشسته اما هیجانش به پات نمیرسه


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)