پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

اولین دندون پرهام

1392/8/22 1:51
نویسنده : خودم
296 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااااااااااااااا هورا   هوراااااااااااااااااااااااا   هورا  بالاخره این پرهام

بی دندون ما دندون دار شد. داستان از اونجایی شروع شد که ریتم خواب و غذای

دردونه ی ما بهم ریختو کلافه ی کلافه شد .15 آبان وقتی داشتم پوشکتو عوض

میکردمیهو یه سفیدی اون بالاها دیدم یعنی دندون جلویی سمت راست بالا. ولی

فقط رویت شدو از صداش خبری نبود هنوز یه لایه کار داشت تا درستو درمون بترکه

و همون یهذره از دید مامانی کلی جیگر طلای مارو بهم ریخت.امروز آخرین روز 10

ماهگیت بود .کلیپیشرفت داشتیتشویق.اولیش همین دندونت که خلاصه زد بیرون

دومی هم خیلیراحتپا میشیو همه جا رو میگیریو راه میری البته فعلا لبه مبل و

تختو و همین طورتغییرمسیر میدی که مامان عاشق تغییر مسیرتم که حواست به

خودت هستو تعادلتوحفظ میکنی.آخ که هلاکتم پسر. بدون تو میمیرم.خیلی  خیلی

دوست دارم.راستی11ماهگیت هم مبارک.دیگه داریم به تولدت نزدیک میشیم پسر

یکی یه دونه ی مامانیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیلا
25 آبان 92 0:43
مبارکه بالاخره مرواریدای پرهام کوچولو نمایان شدن!به سلامتی ایشاله! ممنون.من هنوز درگیر دندونمم.4 تا با هم
مامان شقایق
26 آبان 92 15:12
سلام عزیزم.مبارک مبارک .دندونت مبارک.پرهامی قند عسل.این آقا که ما دیدیم فکر کنم جبران عقب افتادگیهارو کنه و 4 تا 4تا دندون در اره.دعا می کنم مثل طاها در نیاره که به معنای واقعی بیچاره می شی.[شوخیخدا رو شکر که در امد.انشاالله بعد از این دیگه راحت در میان. ممنون خاله شقایق
مامان اسما
26 آبان 92 19:22
سلام مبارک باشه مرواریدای قشنگت پسرناز مرسی که به ماسرزدین باافتخارلینک شدین دخمل منم هنوزدندون درنیاورده ومن خیلی نگرانم ممنون.ایشالا در میاد و راحت میشیدهر دوتون.پدر ما که در اومد و پرهام ما فینگیلی شد ایشالا واسه اسما جون بی دردسر دران
مامان كياراد
26 آبان 92 20:31
سلام شيما جان...اولا مرواريدهاي كوچولو پرهام جون مباركه دوما ممنون كه پيش ما اومديد خوشحاليم كه در جمع دوستان ماييد ...بازم پيش ما بياييد ما منتظريم..... ممنون دوست خوبم.چشم.حتما
مامان نیلا
6 آذر 92 0:31
مامان شیما ممنون از دندونی پرهام جون میخواستم زنگ بزنم تشکر کنم این کوچولوها کو حواس نمی ذارن،امیدوارم که بقیه مرواریدا بدون اذیت در بیان قربونت عزیزم.قابلی نداشت.دلم نیومد نیلا جونو مامانش بی نصیب بمونن.ممنون از لطفت