پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

دل مشغولی ها

1392/12/16 2:08
نویسنده : خودم
245 بازدید
اشتراک گذاری

محاله جارو شارژی رو بعد پروژه به اصطلاح ناهار یا شامت ( که شاید دو قاشقی

بخوریو باقیو حواله فرش و اطراف کنی)نیارمو نخای که خودت بکشی

خودت باید روشنش کنی بعدشم با صداش خودتم صداشو اینطوری دراری

 اینم بشقاب غذات که رو مبله . انگار نه انگار که خوردیناراحت

این لوله آبکشی لباس شوییته.داشتم میزاشتم سر جاش که اصرار کردی که

بدم دستت منم که کنجکاو شدم ببینم میخوای چیکار کنی دادم بهت.آخ پرهام

من از دستت چه کنم پسرتعجب

 شروع کردی صدای جارو برقیو در آوردیو مثلا داشتی خونه رو جارو میکشیدی.

مثل لوله جارو برقی خرطومی بود.فلفل من.بعدش یه روز کامل با خودت همه

جا می بردیش

چشم رو هم میزارم بالای مبلی.روزی چندین بار میری تلفنو روشن میکنی

منم فکر میکنم کسی زنگیده تا برم گوشیو پیدا کنم میبینم جنابعالی بودید

 

  آخه فینگیلیه من ، کیو باید ببینم اگه نخام الو کنمابرو

 


 حتما باید تلفنو بدی به من تا الو کنم.اولش خودت چند بار الو الو میگی بعدش

میدی دست من. و این داستان هر روزتهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ابجي سجا
23 اسفند 92 11:49