پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

پرهام یکساله

1392/9/22 2:24
نویسنده : خودم
399 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم تولدت مبارک

شعر هر روز مامانی واسه پرهامی  

که کلی هم خودتو واسه مامان لوس می کنی (( پرهام یکی یه دونه/ پرهام عزیز

خونه/ پرهام چه مهربونه/ قدر مارو میدونه/پرهامی دردونه/چشم و چراغ خونه))  

 یکسال با همه شیرینی هاش گذشت و تو،عزیز درودونه ی مامان یکساله شدی.

حسغریبی دارم.قابل بیان نیست.حال و هوای آسمون هیچ فرقی با پارسال

نداره.همونسوز وسرما . و همون بارونی که حتی جلومونم نمیدیدیم.دقیقا 4 ساعت

و نیم دیگهبه دنیا میای.امشب یه تولد کوچولو واست گرفتیم.با خونواده بابایی و

مامانی.کیکتهم باااااب بود و کلی هم ذوق کردی و یکسره می گفتی باااااااب                  

عکسای کیک و تولد هم باشه طلبت تا پست بعدی 

تولدت مبارک پسر شیرین عسل من.دوست دارم یه عالمه/ هر چی بگم بازم کمهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)