پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

نفس مامان

1392/7/4 22:19
نویسنده : خودم
205 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام گلم، بعد از مدتی اومدم تا وبلاگتو به روز کنم و از تواناییات و عادتای منحصر

به فردت بگم.از اینکه از اوایل 8 ماهگی کلمه بابا رو گفتیو بابایی رو کلی ذوق زده

کردی. یه کلمه هم که یاد میگیری یکسره تکرار میکنی(بابا  بابا بابا) و توی 7 ماهگی

یه بار که داشتی یه کاری انجام میدادی که نباید، مامانی انگشتامو تکون دادمو گفتم

نه نه و از اون به بعد هر کاری که بر خلاف میلته یکریز  میگی نه نه نه نه . از یه نظر

خوبه چون هر چی که بدت بیاد با گفتن نه بهمون می فهمونی .ولی بعضی وقتا که

 خیلی میگی و این بده وقتیه که به چیزایی که نباید دست بزنی و ازت میگیریم

میگی.و خودت اذیت میشی.ولی سریع مامان یه جایگزین بهت میدمو تو پسرک

شیرین مندلخوش میشی به شی جایگزین.وقتی بابا جونو میبینی چنان دست

و پا میزنی و دوسش داری هم از وجود بابا جون و هم خودکاری که توی جیبشه

اول نگاش میکنیومیخندی و بعد سریع خودکارشو میگیری.باباجون هم که دلش

نمیاد بگیره و همیشهاین مامانم که ازت میگیرمو بهت توپتو میدم.آخه زودی در

خودکارو باز میکنیو و عواقببعدش...از اواخر 8 ماهگی کلمه آب رو گفتی.اولش

گفتی َاب ولی الانا میگی آبببب و ب آخرشو اینقدر واضح و بلند میگی که مامان

خیلی خیلی دوس دارم(آببببببببب). و همین طور توپ رو که پ آخرشو خوب

میگی تا ت اولشو.وقتی مامان میگم جوجه جوجه طلایی به مگنت جوجه روی

یخچال نگاه میکنی و وقتی میگم برق بجای لامپو لوستر اول به کلید برق نگاه

میکنیو میگی بَ. و وقتی میگم کوچولوی دندون خرگوشی  باب اسفنجی سریع

با ذوق به عکساش نگاه میکنی.خلاصه این که کلی با این کارات دل مارو می بری.

از آخرای 5 ماهگی با دو تا آهنگی که توی گوشی خاله شهینه عادت کردیو 

بیشتر اوقات با اوانا میخابی.چنان آرامشی میگیری که نگو.شاید بیشتر آهنگش

آرومت میکنه وگرنه ترانش نه مناسب سنته و نه همچین امیدوار کننده ست.

یکیش یه مدت مسعود امامی ( شاید این تیکشو دوس داری کلک:یکم فرصتو

استراحت میخام...یه شب خواب شیرینو راحت میخام...) و دومی ترانه زیادی

باران( اینم شاید واسه این تیکه شه: ببین گاهی یه وقتایی  دلم سر میره از

احساس... نه میخابم   نه بیدارم  از این چشمای من

پیداست...تنم محتاج گرماته...بیاااااااا)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)