پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

بازهای پرهام

1392/7/7 22:18
نویسنده : خودم
267 بازدید
اشتراک گذاری

سال قبل که مامان داشتم از مجله شهرزاد مطلب روزهای مادرانه رو میخوندم

که خانم خبرنگار از احوالات خودشو نی نیش می نوشت. برام جالب بود که می گفت

اسباب باز های دختر 8 ماهه اش چیزای هستن که ربطی به کوچولوها ندارهسوال

ولی حالا درکش میکنم وقتی که می گفت یه عالمه اسباب بازی داره گوشه ی

اتاق خاک می خورهمتفکر.دقیقا مث پرهامی ماقلب.

اسباب بازی مورد علاقه شما در حال حاضر: 

ریشه های فرش، کنترل تلویزیون-اسپیلت-دی وی دی ، بطری نوشابه ، بسته های

ماکارونی از نوع شکلیشمتفکر ، جعبه دستمال کاغذی ، گوشی موبایل ،آی پد ،صفحه

 کیبورد و ...

الهی مامانی فدای تک تک شیرین کاریات بشم که مطمئناً بعدها دلم واسه شون

تنگ میشهبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان طاها
6 مهر 92 23:13
پس کو عکس پرهامی؟دلم واسش تنگ شده.عزیزم تو این سن تمام علاقه طاهام همینا بود.مخصوصا کنترل.اما تا چند ماه دیگه از سرش میره.از طرف من پرهامی رو ببوس.
آرتین نابغه کوچک
16 مهر 92 0:01
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید دوست جونم روزت مبارک
ترنم کوچولو و مامان فاطمه
16 مهر 92 18:04
سلام پرهام جون من ترنم ترکاشوند هستم خوشحال میشم با هم دوست باشیم تونستی به وبلاگ منم یه سر بیا منتظر حضور گرمت هستم راستی من لینکت کردم دوست داشتی شما هم منو لینک کن
مامان نیلا
20 مهر 92 23:02
میبینم که دوستای نیلا همه وبلاگ دارن،مامان شیما چرا به روز نمی کنی پرهامی و ببینیم



سلام مامان نیلا گل. چشم .به زودی به روز هم میکنم.نیلا عسلو ببوس