پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

مخترع کوچیک من

1393/8/25 18:42
نویسنده : خودم
578 بازدید
اشتراک گذاری

هر چیزی که واسه خودت کشف میکنی میگم پرهام چی اختراع کرده کلی ذوق میکنیو

نشونم میدی.مثلا از کشو آشپز خونه عاشقه این فندکه نارنجی و این چاقو تیز کن سیاه

هستی اینم به خاطر اینکه شبیه ابزار باباست.میگی مامان سیاه    نارنجی بعد کلی چیز

تعمیر میکنی .بخیالت پیچ گوشتیه. اینجا هم دو تارو با هم گذاشتی تو دسته کابینت و از اینکه

محکم و موازی سر جاشون مونده بودن کلی ذوق کردی .گفتی مامان ببین

با تشویقای من کلی خوشحال شدی

گفتی به بابا نشون بدیم

با اون دستای توپولوت نشون میدادیو کلی خوشحال بودی.آخ که هلاکتم

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان افسانه
28 آبان 93 14:53
سلام مخترع کوچیک افرین به شما همینطوری همه جای خونه رو بریز بهم و هی اکتشاف کن
ابجی سجا
1 آذر 93 14:54
نگی که ما گداییم / نگی که بی وفاییم / ما اهل هر کجاییم / مخلص بعضیاییم
ابجی سجا
8 آذر 93 13:38
عشقت را نازنین در آسمان دلم چنان اوج دادم میتوانم تا آخرین نفس به نظاره زیباییش بنشینم تو لیاقت این اوج را داری پس تا ابد در این آسمان جولان بده
ابجی سجا
8 آذر 93 13:38
اااااابيم