پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

کندوکاو بعد خواب

1392/9/14 0:54
نویسنده : خودم
262 بازدید
اشتراک گذاری

از نوزادی تا الان مثل یه آدم مستقل برخورد کردی. زمانی که سینه خیز بودی که

یا علی میرفتی. زمان نشسن و 4 دست و پا هم بدون سر وصدا پا میشیو بعد از

چنددقیقه که دستت به جایی بند نیست سر وصدات در میاد. واسه همینم وقتی

خوابیدیچندین بار سرکشی میکنم ببینم در چه حالی.خدا نکنه جایی باشیمو هی

بهت سربزنماون وقته که همه میگن زیادی حساسی .آخه قربونت برم خبر ندارن

که پسر من استقلالطلبهنیشخند.خودش میخاد همه کاراشو بکنه و این در سنه شما

یه خورده خطرناکهنگران.بعد ازخواب بعد از ظهرت که میشه شروع میکنی به کندکاو

اطراف تختتو کلی شلوغ بازیمیکنی.یه روز مامان دوربین به دست شدمو کلی

عکسازت گرفتم.شما هم انگارنه انگار که دوربینی در کاره

عاشق این خنده بی دندونیاتم که خدارو شکر کلی ازش عکس دارم.اینجا یهو

دالی بازی کردیمو...                                                                                                    

 

اینجا چشای کنجکاوت دنبال یه چیز جدید میگرده... 

و این قصه هر روز شماست گاهی وقتا دیر میرسمو میبینم که همه چی افتاده

پایین و وقتی همه چیو تخلیه کردی بعدش میگی ماما   ماما .تازه یادت میاد مامانی

هم داریخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ابجي سجا
17 آذر 92 13:36
ماشاءالله