پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

جیگر طلا

1392/8/5 3:07
نویسنده : خودم
620 بازدید
اشتراک گذاری

آخه من حق ندارم بهت بگم جیگر طلا با این قیافه ات

این یه نوع ذوق کردن مخصوص خودته که این شکلی میشیبغل

اینجا هم  وقتی مشغول بازی میشی و صدات میزنم اینطوری میشی که مامان

هلاک این حرکتتم.اینا ااز عکسای جا موندته که مامان تک تک شونو میزارم

الان که دارم می نویسم توی یه خواب نازیو مامان دلم واسه تک تک  کارات یه

ذره شده.راستی یادم رفت بنویسم که از وقتی رفتی توی 11 ماه( یعنی 10

ماهه شدی) همه جا رو میگیریو بلند میشی از روروئکت گرفته تا مبل و میز و پاچه

شلوار مامانو خلاصه دیگه بدون کمک پا میشیو کلی ذوق میکنی بعضی وقتا هم

یادت میره که نمی تونی کامل بایستی  و دستاتو از تکیه گاهات جدا می کنیو چند

ثانیه ای می ایستی اما بعدش محکم می خوری زمینو می خندی بازم روز از نو

روزی از نو .شاید توی 5 دقیقه 20 جا رو بگیریو پاشی.خودت خیلی این کارو دوس

داری عکساتو گرفتمو همشو واست میزارم عزیز دل مامان.این کارت شده شادی

هر روز شما و شیرین کاریت واسه من وبابا محمد.منو بابا هم کنارت مواظبتیم که

خدایی نکرده ضربه نخوری.مثلا بابا برات روروئکتو نگه میداره که شما وقتی پا

میشی اونم بی هوا نایفتی.این یه نمونه اش  عکس 10 روزپیشه که به عشق

ماشین لباسشویی بدون کمک وایسادی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مینا
5 آبان 92 19:58
سلام عمه.تورو خدا بازم از این عکسهای خوشگل و بامزه ی پرهام رو بذار
مامان شقایق
5 آبان 92 23:42
آخخخخخخخخخخخخ که چقدر ناز ذوق کردی عزیییییزم.خیلی بامزه شدی جیگر طلا.بوس بوس.می خوام بچلونمت


قربونت عزیزم.لطف داری
مامان امیرکیان
6 آبان 92 0:00
سلام خدا براتون حفظش کنه. پسر نازی داری. لینکتون کردم. خوشحال میشم شما هم ما رو لینک کنین


سلام.ممنون عزیزم.خوشحال میشم
بابامحمد
7 آبان 92 18:59
وای که چه جیگری داریم ما
فرزانه
9 شهریور 95 12:38
سلام . منم یه داداش کوچولو دارم که اسمش پرهامه. شدیدا هم دوسش دارم. یه رئز که دلم تنگ شده بود واسش توی نت سرچ کردم پرهام طلا (چون ما هم همیشه بهش میگیم پرهام طلا) یهو وبلاگ شما بالا اومد. ماشالا چه پسر تازی دارید