پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

تجربه ای جدید

1392/7/24 22:42
نویسنده : خودم
217 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقلب

                                                 هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقلب

فردای روزی که ده ماهه شدی جدی جدی چهار دست و پا رفتنو شروع کردی.

عزیز دلم اینقدر که عجله داشتی از 8 ماهگی دو قدم می رفتیو خسته میشدی

و بخاطر اینکه زودتر به اهدافت برسی تند تند سینه خیز میرفتی .( به قول خودم

به سرعت نور).اما دو روزه که عادت کردی به این وضعیت جدید . اما هنوز یه خورده

سینه خیز میری ولی بیشترشو چهار دستو پا.مامانی خیلی خوشحالم چون اصلا فکر

نمی کردم دیگه از این به بعد بری و همش ناراحت بودم از اینکه خودتو میکشی روی

زمین.اوایل خیلی خوب بود ولی وقتی بزرگتر شدی و سرعتت زیاد شد خیلی خسته

میشدی که خودتو میکشیدی به زمین.خدای مهربونم شکرررررررررررررررتلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ازاده
25 مهر 92 19:57
شیما جون امیدوارم همیشه شاد باشی و از بابت پرهام جون هیچ نگرانی نداشته باشی


ممنون دوست عزیزم
مامان شقایق
26 مهر 92 13:24
تبرییییییک عزیزم.پرهامی ،خوشحالم که از حالت سینه خیز بیرون امدی و پله های ترقی رو یکی پس از دیگری می پیمایی.شیما جان کاملا شادیت رو حس می کنم. منم دقیقا وقتی طاهام چهار دستو پا رفت می خواستم از خوشحالی بال در آرم.انشا الله سلامت باشند ،این شازده های ما.


ممنون دوست جونی. طاهای گلو ببوس