پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

پرهامی این روزای مامان

1392/6/14 22:21
نویسنده : خودم
297 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دوردونه ی مامانی این روزا اینقده تند تند داری کارای جدید انجام میدی

که من و بابایی رو مات و مبهوت خودت کردی. یکیش اینه که اگه پستونکت بر

عکس دهنت باشه یا با دهنت پرتش میکنی بیرون و ورمیداری درستش میکنی

یا با دستای خوشگلت بیرون میاری و با زبون کوچولوت لمسش میکنی و درستشو

میزاری.موقعی که خوابی خیلی کارت دلنشینه توی عالم خواب چندین ثانیه

درگیرشی و خلاصه موفق میشیقلبو با روروئکت که اوایل عقبی میرفتی الانا

از جلو وکنار(بیشتر از کنار) تند تند به هر چی که میخای میرسی و توی هر اتاق

که هستم خودتو میرسونی. دیگه اینکه چند روزی میشه از حالت دراز کشیده یا

خوابیده راحت میشینی که مامان عاشق تک تک کاراتم و خدارو شکر می کنم از

این که پرهام جونم روز به روز وروجکتر وشیرینتر میشه . وقتی کسی بهت

حرفی میزنه یا نازی میده سریع بر می گردی عکس العمل مامانو ببینی تا

میخندم تو عزیز دل مامان هم یه خنده خوشگل تحویلمون میدیهوراالهی

دورت بگردددددددددددمهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آزاده
15 شهریور 92 20:32
افرین به پرهام جون که رانندگی یاد گرفته
ساره دختر خاله نفس
19 شهریور 92 1:02
سلام وب خوبی دارید به وب ما هم سربزنید.لطفا برای 5 تا پست جدید مون نظر بدید چون تعداد نظراتمون خیلی کمه ممنون میشم.با تبادل لینک موافقید؟؟
مامان آرتین
21 شهریور 92 0:07
ماشالله به پرهام جون که اینقدر وروجکه




مرسی خاله . به آرتین جون رفتم.جفتمون وروجکیما.مگه نه؟


مینا
1 مهر 92 21:01
قربونت برررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم که اینقده باهوشی
مینا
1 مهر 92 21:02
قربونت برم که اینقدر باهوشییییییییییییییییییییییی


ممنون مینا جون.