پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

پرهام و فرار از بالش

1392/5/9 2:54
نویسنده : خودم
265 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم، یه ماهی میشه که مطمئن شدم از بالش خوشت نمی یاد.

یا از زیر سرت می گیری یا می غلطتی به جایی که بالشت نیست. بعضی

وقتا هم مث این عکس، از زیر سرت میگیریو می کوبی به دیواره تختت، پاهات و

شکمت و خودت خسته میشی و می خوابی. مامانی اینجا خیلی تلاش کردم

تا بخوابی اما می خواستی انرژیتو تخلیه کنی و مامان هم رفتم توی آشپزخونه

بعد چند دقیقه دیدم بی سرو صدایی ساکتسوالکه با این صحنه مواجه شدمبغل

 

 

و کم کم چشات بسته شد. آخ که فدات میشمماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آروین (مریم)
9 مرداد 92 11:40
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .