پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

مامان دوستت دارم

1393/10/12 2:46
نویسنده : خودم
663 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی توی بغلم بودی، سرتو گذاشتی روی شونم و با صدایی پر از آرامش گفتی : مامان دوست دارم.این قشنگترین جمله یی بود که توی عمرم به عنوان یه مادر شنیدم.انگار دنیارو به من داده بودن.لحن صدات اینقدر مملو از آرامش بود و اینقدر بی نقص جمله رو گفتی که منو بردی به عرش خدا.اصلا یه لحظه فک نکردم پرهامه دو ساله بغلمه.حس دوست داشتن توی لحنه گفتنت خیلی خیلی بهم آرامش داد.ممنونم مامان.خیلی خیلی خوشحالم بخاطر داشتنت.همیشه وقتی بغلمی میچسبونمت به خودم و می گم پرهام دوست دارم.اینبار تو مامانو سورپرایز کردی و این شد بهترین سورپرایزه این روزام.خدایا زبونم قاصره در برابرت اما دلم لبریز از ستایشه.

پسندها (1)

نظرات (0)