پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

تولد دو سالگی وتقارن با اربعین حسینی

1393/9/22 2:45
نویسنده : خودم
724 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم،تولدت مبارک. به قول خودت: تولد تولدت مبارک بیا شمعارو فوت کن تا صد سال زنده باشی. فدات بشم پسر شیرین زبونم که میگی تولد دو سالگی پرهامه. این روزا با دیدن مردمی که پیاده عازم رفتن به کربلای معلی بودن میگفتی بابایی منو ببر کربلا. آقاها دارن میرن کربلای پرهامی. امروز گفتی بریم زیارت. میگم کجا. میگی کربلا. پیشه حسینه شهید. با این دله کوچولوت چه آرزوی بزرگ داری. ايشالا این خواسته تو بتونیم برآورده کنیم. انشاءالله عشق به حسین همیشه توی دله پاکت  باشه. امروز در جواب سوال همیسگیت گفتم مامانی زیارتت نرفته قبوله فرشته کوچولوی من.اینم حکمتیه که تولدت مقارن شده با اربعین حسینی.         

پسندها (1)

نظرات (3)

بابا محمد
22 آذر 93 11:47
عزیزم شیرینی زندگی بابا و مامان تولدت مبارک خدایا هزاران بار شکراز این هدیه قشنگو معصوم .
بابا محمد
22 آذر 93 11:54
پرهام قشنگترین هدیه خدا به مامان وبابا تولدت مبارک. انشاالله در پناه الله همیشه سالم و سربلند باشی عزیزم
مامان افسانه
22 آذر 93 14:20
سلام عزیز دلم هزااااااااااااار بار تولدت مبارک باشه عزییییییزم الهی همیشه در راه حسینی قدم برداری و همیشه موفق باشی پسرک گلمممم بوووووووووووووووووس