پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

21 ماهگیت مبارک

1393/6/23 0:45
نویسنده : خودم
437 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر 30 ماه لحظه به لحظه با منی .9 ماهشو با انتظاری شیرین سپری کردم

تا رسیدم به 21 ماه با شکوه.خدایا شکرت .از روز اولی که متوجه حضورت توی خودم

شدم هر روزمونو با سوره های مبارک چهار قل  و آیه الکرسی گرانقدر متبرک کردم تا

همین امروز .روزی رو به یاد ندارم که بدون خوندن آیه های دوست داشتنی خودم به

خواب رفته باشیم. و چقدر شیرینه که الان دو ماهی میشه شما کوچولوی دوست

داشتنی من در خواست می کنی که مامانی هار قل  یا اتتکورسی.تا عرش خدا بالا

میرم .خدایا ممنونم که پسرکم بی نهایت انس گرفته با آیات شیرینت. داستان از اونجایی

شروع شد که یه شب خوابت نمی برد گفتم پرهامی چرا نمی خابی میخای واست

4 قل بخونم یا آیه الکرسی که با شور و شوق  بی خیال می می شدیو گفتی مامانی

هار قل .وای چقد شور وذوقت واسم با ارزش بود.از همون شب فهمیدم که واقعا بدون

خوندن این آیه ها خوابت نمی برده تا حالا.یه شب که مامان یادم رفت گفتی مامانی

هار قل.کلا روزی دو بار می خونیم خواب بعد از ظهر و شب.چنان آرامشی می گیری

که نگو.امروز که مامان واست می خوندم  وقتی فقط  سوره ناس مونده بود گفتی

مامانی ناس. وااااااااای که چقد عجیب بود واسه من مادر.خوشحالم که با دل و جون

دوسشون داری پرهام عزیزم.ایشالا که آیه های زیبا ی معبودم همیشه حافظت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)