پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

امیر رضا جون

1392/9/12 2:48
نویسنده : خودم
240 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از دوستای روزهای نه چندان دور شما امیر رضا جونه که امشب میره توی

پنجمین ماه زندگیش.5 ماهگیت مبارک امیر رضا جونم. مامان خیلی دوسش دارم .

شما که فکر میکنی عروسکه و میخای موهاش به روش خودت نوازش کنی

پسر عمو وحید یکی از فامیلا و نزدیکترین دوستای بابا محمد که فرق سنشون مث

شما با امیر رضاست و همکلاسی هم بودن .خدا این هدیه با ارزششو بعد از چندین

سال بهشون داده که ایشالا خودشم واسشون حفظش کنه.این آقا امیر رضای عجول

8 ماهه بود که به دنیای زمینیا پا گذاشت 

به دلایلی فعلا از گرفتن عکس دو نفره شما معذوریم.اینم یه عکس شما دو تا

ورورجک با باباها.از این که نگاه باباها به شماهاست به صورت کاملا عمدی انتخاب

شده وگرنه عکسای زیادی گرفته بودم.این عکس قبل از ماه محرمه که شام

مهمونمون بودن این یکی بیشتر به دلم چسبید.خدا همه بچههارو واسه بابا و

ماماناشون حفظ کنه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سجاجوون
12 آذر 92 13:45
ممنون لينك شدن پرهام جان
آتنا
15 دی 92 22:11
مررررسی زنداییی. عکس امیر رضا ما رو هم که گذاشتی..... قابلی نداشت عزیززززززمخودمم عاشقشم