پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

پرهام ددری

1392/5/2 3:38
نویسنده : خودم
215 بازدید
اشتراک گذاری

هر کی از خانواده وارد میشه که لباس بیرون تنشه ، آقا پرهام هوس

بیرون میکنن.اینجا عمو حمید تازه اومده بود.ناهار همگی خونه مامان جون

بودیم .شما هم پریدی بغل عمو. و عمو هم از صنایع دستی کنار خونه مامان جون

این کلاهو واست گرفت که کوچیکترین کلاه مغازه بود

اون دست مهربون هم ،دست خاله شهینه که از روز اول تولد تا الان

حمایتت میکنهقلبتوی این عکس آخرای 6 ماهگیه که تازه می تونستی

بشینی ولی وول که می خوردی از پشت خودتو می نداختی و خاله جون

مواظب همین کارته



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جهاندار
26 مرداد 92 12:15
چیه نگاه داره . دختر نیستم که تو خونه بشینم.ای بابا.
از زبان پرهام


ای بابایی من اکه دخملم بودم بازم ددری بودم