پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

۲۶ و ۲۷ماهگی مبارک

1394/1/20 3:09
نویسنده : خودم
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان.سابقه نداشت این همه تاخیر. در اصل این می بایست جز پستهای سال ۹۳ می بود اما با وجود مشغله زیاد نشد که بشه.اما تموم سعیمو میکنم که زود به زود به روز کنم.کلی حرف هست اما دو جمله تکراری و شیرین که همیشه روی زبونمه.یکی شکر و هزاران بار شکر از معبودم و دومی دوستت دارم زیاااااااااد هر چی بگم بازم کمه.........

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان زهره
20 فروردین 94 9:58
سلام شیما جون سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم در کنار پرهام حسابی بهت خوش گذشته باشه سال بسیار فوق العاده ای رو براتون آرزو دارم امیدوارم سالم وشاد باشید سال بر شما به خیروخوشی گلم
خودم
پاسخ
ممنون عزیزم از دعاهای خوبت.همچنین برای شما
پریسا
20 فروردین 94 11:13
خدا ان شاالله نی نی شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزنید
خودم
پاسخ
ممنون عزیزم.چشم گلم