پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرهام ، نفس زندگی

دیگه خودم در تاریخ ۲ تیر ماه اومدم وبلاگ رو ادامه بدم

امام رضا

1393/2/28 2:13
نویسنده : خودم
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر تـو ای امام خوبی ها، ای سرچشمـه زلال معرفت.

دلـــم برایت تنگ است و برای دیدن حرمـت ثانیـه شماری می کنــد.

هوای کبوتــران حرمــت را کرده ام که عاشقــانه بر گنبدت پرواز
می کننــد

دلم برایت پر می کشد. برای صدای نقاره ها!

برای پنجره فولادت، صحن و سرای با صفا! مشهدت یا امام رضا (ع)!


یا ضامن آهو دلم تنگ است برایت. . .

بی قرارم که روزها سپری شوند و روز دیدارمان برسد و من    

به همراه قدمهای کوچک پرهامم از زبان هر دویمان بگویم

الســـــلام علیکـــــــــ یا علــــــی ابـــــن موســــــی الرضـــــا

(خیلی دوری اما خیلی نزدیک به قلبم.اشک دیده ام گواه این نزدیکی ست)

 

(( پـَـر مـے زَنــَـد دلـــمـ به هــوا ے زیــارتــَـش

هر روز خـسـتــه حـــال تــَـرَمـ ،

خـسـتــه حـــال تــَـر ... ))

پسندها (1)

نظرات (0)